zaterdag 24 september 2011

Ik heb jou niet nodig

Ik spaar ze, mooie zinnen. Zinnen die ik in boeken lees of hoor in liedjes. Zinnen die me raken. Ik zou willen dat ik zelf zulke mooie zinnen kon verzinnen en opschrijven. Voorlopig leen ik ze gewoon van anderen en schrijf ze op. Overal. Ik bewaar ze in mijn aaifoon, mijn dagboek of dagelijkse opschrijfboekje en dan kom ik ze weer tegen...

In je leven mis je meer dan je meemaakt
Dat is niet erg (Martin Bril)

Ik heb jou niet nodig om van jou te houden (Acda en de Munnik)

Volg nu voor heel even de woorden langs de waterlijn
En laat natte voeten je enige zorg zijn (anoniem, geschreven in het zand van Vlieland)


Geen mooie zin, wel grappig... gewoon op straat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?