woensdag 18 januari 2012

Ja, ik wil?

Valt nog niet mee, trouwen. Tenminste ik denk dat trouwen wel meevalt - ik denk zelfs dat het erg leuk is -  maar alles wat erbij komt kijken. Zo kan het gebeuren dat ik al sinds augustus vorig jaar gevraagd ben, maar we nog steeds niet weten waar we het ja-woord gaan geven. Zo kan het gebeuren dat de trouwjurk al gekocht is, maar het tijdstip van het ja-woord nog steeds onbekend is. Zo kan het gebeuren dat de fotograaf al geregeld is, maar we hem nog niet kunnen vertellen waar hij moet zijn. En dan willen we niet eens iets geks. Geen poeha-bruiloft met koetsen en drie verdiepingen taart. Nee zeg! Gewoon een mooie plek om te trouwen en daarna een feestje met iedereen die ons lief is. Op die mooie plek hadden we een optie die vandaag al ongevraagd door een ander geopteerd bleek te zijn. Nouja! Nu moet ik tot vrijdag mijn adem inhouden of het toch nog goed komt met die mooie plek. Help je mee hopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?