vrijdag 9 maart 2012

Every little thing she does is magic

Vanavond zag ik Sting bij College Tour op Nederland 3. Ik houd erg van zijn muziek en teksten. En wat  een leuke man! Hij sprak wijze woorden. Vanzelfsprekend maar wijs. Wijsheid kan soms heerlijk eenvoudig zijn. "Behandel altijd andere mensen zoals je zelf behandeld wilt worden. Het belangrijkste in je leven zijn relaties, de relaties met de mensen om je heen. Je familie, je vrienden, je kinderen, de mensen met wie je werkt. En als je werkt, werk dan hard. Maar ook met je hart. Kies het werk waar je van houdt." Simpel toch. Deze College Tour eindigde met een van mijn lievelingsliedjes: every little thing she does is magic. Het maakte me vrolijk. Nog een wijsheid dan maar. Muziek, muziek, muziek. Luister elke dag. Simpel toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?