woensdag 11 april 2012

Gooi maar in de lucht!

Er zijn mensen waar je graag mee praat. Dat wil niet zeggen dat je per se vaak met ze praat. Maar als het gebeurt, voelt het goed. Voor mij is dat V. Ik ken haar al heel lang en ze combineert op een bijzondere manier heel veel verschillende karaktereigenschappen. Ze is rustig, maar kan heel veel vertellen. Ze is nieuwsgierig maar op een integere manier. Ze is nuchter en tegelijkertijd ziet ze zoveel meer dan alleen het aardse. Ze staat bewust in het leven en geniet van al het moois zonder de schaduwkanten te ontkennen. Zaterdag sprak ik V. Het gesprek kwam op de toekomst en dat het soms moeilijk is je hart te volgen. Ik hoorde mezelf vertellen. Ik droomde even hardop. En toen zei V. heel nuchter: gooi het maar in de lucht dat verlangen! En dat ben ik van plan, met een brede lach op mijn gezicht!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?