maandag 4 juni 2012

Aan tafel!

M. noemt mij wel eens boekhouder van het kleine geluk. Als het even kan wil ik een moment vasthouden door het op te schrijven of op de foto te zetten. Dat heb ik van mijn vader, die fotoalbums vol plakt en agenda's vol schrijft. Mijn aaifoon is dan ook een van mijn liefste bezittingen, want daarmee 'vang'  ik de wereld om me heen, elke mooie lichtinval en geluksmoment. Een van mijn favoriete onderwerpen is eten. Ik denk omdat het vaak samenvalt met geluksmomenten. Uit eten, koffie op een terras, nieuwe dingen proberen, mensen kijken, kletsen en lekker eten dus. M. weet inmiddels al niet beter. Voordat hij begint met eten, wacht hij even tot ik mijn foto heb genomen.


1 x klikken op de foto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?