donderdag 21 juni 2012

Hemama!

Mijn kleine grote man is oerhollands. Hij houdt nu al van gezelligheid (als we veel praten, doet hij gezellig mee door een onophoudelijk 'dadadadadadadadadadadada') én hij houdt van de Hema. Vorige week was ik er nog met hem. Om versiering te halen voor de wedstrijd Nederland -Duitsland (au!). Natuurlijk stond ik weer met veel meer buiten en met een klein jongetje dat vrolijk het woord 'Hema' bleef herhalen. Deze week bracht ik hem weg. "Gaan we naar de crèche?", was mijn retorische vraag. Een gedecideerd "Nee" was zijn antwoord. "Mama mee Hema toe!" Eigenlijk had ik werk gewoon moeten afzeggen voor een Hema-ontbijtje met mijn oerhollandse jongetje.


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?