zaterdag 8 december 2012

Pruttel

Ik ben een koffiesnob. Maar een slechte regelaar. Vandaar dat we vanmorgen een leeg nespresso-blik aantroffen. Hadden we natuurlijk allang weer moeten bestellen. Nu wachtte ons een weekend met lichte hoofdpijn. Of toch niet? Mijn lieve pap en mam passen elke donderdag op de kleine man bij ons. En omdat zij ook koffiesnobs zijn, hebben ze hun eigen koffie-apparaatje meegenomen. Lang leve filter! Ik schepte de koffie in de filter en manlief vroeg, terwijl hij de trap af kwam lopen, wat er zo lekker rook. Koffie! Het apparaat liet een luidruchtige pruttel horen en in één keer was ik terug in de tijd. Vroeger. Thuis. Gezellig. Hoewel ik mijn espresso niet meer zou inruilen, dronken we een ouderwets gezellig bakkie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?