woensdag 16 januari 2013

Heb ik dat gezegd?

Kinderen!

* Kleine man zit op de commode en ik zing het liedje Jingle Bells. Hij kijkt me fronsend aan en zegt: "Nee mama, nee! Niet slee. Jingle Bells met de auto".
* Manlief moet regelmatig voor zijn werk naar het buitenland, tot groot ongenoegen van dochter A. Na lang nadenken had ze bedacht: "Papa, tot je dood bent mag je nooit meer naar het buitenland".
* Op vakantie naar Frankrijk in een propvolle auto. Onder de voeten van krullenbol E. staat onze koelbox. Als we stoppen voor broodjes en wat drinken en E. haar voeten moet optillen, verzucht ze: "Zo heb ik toch ook geen vakantie!"


2 opmerkingen:

  1. Hi hi, mijn man zei ooit: 'Mede mogelijk gemaakt door nijntje', ook lief he!
    Dat de sneeuw nog maar een keer mag komen, ik ben lekker klaar met werken!
    Nu van een lang weekend genieten.
    Bedankt voor je leuke en mooie verhalen. Ik wens dat al hun wensen en alle wensen van onze kinderen uit mogen komen.

    Kus. I.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @I. wat een luxe als je weekend op woensdagavond begint! Zeker nu er sneeuw ligt. Veel slee- en sneeuwpoppen plezier! X

    BeantwoordenVerwijderen

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?