woensdag 14 mei 2014

Als ik tijd over had... (dag 14)


  1. Zou ik elke dag beginnen met een uitgebreid ontbijt... op bed!
  2. Zou ik elke dag op avontuur met kleine man
  3. Zou ik mijn boekenkast helemaal uitlezen... en dan de mooiste in brievenbussen stoppen in mijn buurt
  4. Zou ik een site beginnen over... (dat is nog geheim!)
  5. Zou ik toerist spelen in eigen stad en alle highlights afvinken
  6. Zou ik minstens 1 x per week een siƫsta houden
  7. Zou ik een opbergsysteem bedenken voor mijn brieven, kaartjes en andere memorabilia
  8. Zou ik mijn foto's laten afdrukken en ouderwets in albums plakken
  9. Zou ik een jutterskast kopen en in ieder laatje iets moois verstoppen
  10. Zou ik met oudste een boomhut maken
  11. Zou ik een moestuin beginnen, waar ik dan ook uit zou (laten) koken
  12. Zou ik een kinderboek schrijven met middelste, zij illustreert
  13. Zou ik oude vriendschappen weer nieuw leven inblazen
  14. Zou ik al mijn kleding ordenen in outfits en een match kopen voor de misfits
  15. Zou ik een vest voor mezelf breien
  16. Zou ik vloeiend Italiaans leren spreken
    Echt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?