vrijdag 16 mei 2014

Luxeprobleem opgelost? (dag 16)

Het leuke van dagelijks bloggen? Veel! Maar vooral ook de dagelijkse reacties. Collega C. die ik alweer een tijdje niet had gesproken, kwam van de week speciaal even langslopen. "Weet je wat jij moet doen, je moet gewoon ouderwets naar een reisbureau. Dan komt het wel goed met jullie vakantie". "Bestaan die dan nog?", was mijn eerste reactie. Maar ze was alweer weg, haar taak was volbracht. Eén zoekopdracht later had ik mijn antwoord. Niet één maar zelfs twee reisbureaus vlak bij ons in de buurt. Dus vanmorgen stapte ik daar binnen. Niks te verliezen en nog maar 7 weken te gaan voor de zomervakantie.

Ik somde mijn waslijst aan wensen op aan de vriendelijke reisadviseuse achter het ouderwetse computerscherm en terwijl zij begon te zoeken, viel er eigenlijk al een last van me af. Mijn 'ik ben natuurlijk wel een beetje laat' wuifde ze nonchalant weg en ze sprak de geruststellende woorden: "we gaan echt nog wel iets leuks vinden". En ze had gelijk! Een uurtje later zweefde ik de deur uit met een optie op zak en droombestemming binnen handbereik. Thuis googlede ik nog even grondig naar de mitsen en maren, maar ik kon ze niet vinden. Zouden we dan toch echt? Appartement aan zee, sfeervol havendorpje, restaurantjes op loopafstand, Lefkas binnen dam-bereik, airco en een dikke 8,6 op Zoover. Oh en manlief ook enthousiast nadat hij een kritische blik op Google maps had geworpen.

Lieve C. dankjewel! Morgen ga ik boeken!

 Zou het? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?