zondag 27 december 2015

Geluk

Verdorie, nog steeds niet geblogd. Er komt sowieso weinig schrijverij uit mij de laatste tijd. Voorgenomen brieven blijven steken, een ongeopend dagboek naast mijn bed, zelfs de kerstkaarten kregen dit jaar niet mijn volledige aandacht. Terwijl er genoeg te schrijven valt. Het jaar wil overdacht, goede voornemens gewikt en gewogen en kleine man doet elke dag minstens één afspraak die opschrijfwaardig is. Gewoon maar gaan zitten dus achter mijn trouwe geduldige appel...

Geluk:

  • Zelf geknutselde kerstversiering in de boom 
  • Al 10 jaar Sinterkerst vieren bij vriendin W. met cadeautjes onder de boom, papieren kerstmutsen en veel wijn. 
  • Lampjes in de tuin die ons huis sprookjesachtig verlichten
  • Een jaar verder zijn en dankbaar zijn...
  • Kusjes onder onze mistletoe
  • Twee weken lang geen wekker
  • Elke ochtend de kinderen bij ons in bed
  • Ochtendmoppen van kleine man
  • Avondmoppen voor oudste
  • In bad met middelste
  • Oudste, middelste en kleine man die kerstliedjes van school zingen
  • Neem een geit... ofwel de levenswijsheden van Claudia de Breij
  • De rollade van mijn vegetarische lief
  • Latte macchiato bij Tazzina met uitzicht op de Brouwersgracht
  • Weer een blogbegin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?