vrijdag 14 juni 2019

Zorg je goed voor jezelf?

Zorg je goed voor jezelf?
op school
op het plein
wanneer je in bomen klimt

Zorg je goed voor jezelf?
op de fiets
over de drukke weg
in de stad

Zorg je goed voor jezelf?
als je met anderen bent
voorbij mijn horizon
op avontuur

Zorg je goed voor jezelf? 
als je twijfelt
verdrietig bent 
of boos

Zorg je goed voor jezelf?
als ik even niet oplet
vertrouw
je weet het wel

Zorg je goed voor jezelf?
straks
met hem
of met haar

Zorg je goed voor jezelf?
als je het niet kan
delen
of wil

Zorg je goed voor jezelf?
als je later
groot
en daar

Zorg je goed voor jezelf?
als ik er even niet ben
even maar

Zorg je goed voor jezelf?
omdat je mijn alles
toch

Zorg je goed voor jezelf?
altijd
ook als ik het niet kan
want ik hou

Zorg je goed voor jezelf?
voor mij
voor jou


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?