zaterdag 5 oktober 2013

Tijd voor iets anders

Ik ben van blond naar bruin. Wat betreft haar dan. (Hoewel ik niet zo snel iets anders kan verzinnen wat van toepassing zou kunnen zijn...) Maar van blond naar bruin dus. Best een hele stap als je bedenkt dat ik al mijn hele leven blond ben. Van een natuurlijk blondje tot een geholpen blondje (dat klinkt naarder dan het is). Maar blond. Altijd. Tot gisteren dan. Na een dag ziek op bed te hebben gelegen en al weken een herfstblues op komst, belde ik de kapper. Tijd voor iets anders. En anders is het. Als ik mezelf in de spiegel zie, moet ik nog een keer kijken. Wat een ander gezicht! Er verschijnt vanzelf een glimlach op mijn gezicht. Blondes have more fun. En brunettes? Ik zal het gaan ontdekken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?