donderdag 18 augustus 2011

Lijstje

Tijdens onze zomervakantie in Frankrijk maakte ik een lijstje. Een lijstje van de dingen die ik zou willen doen als we weer thuis zouden zijn. Geen nuttig lijstje hoor. Een leuk lijstje. Een lijstje om mogelijke vakantieblues en tegenvallend weer te bestrijden.  Het lijstje ging in mijn vakantiedagboek en rolde net bij het opruimen op tafel. Terwijl de druppels langzaam uit de lucht vallen een mooi moment:

met mijn kleine man naar het strand
weekend weg met lief
koffie drinken met… (een lijstje namen)
naar FOAM
een perentaart (op zijn Frans) bakken
schrijven
tekenen
een blog starten

Het maken van lijstjes is leuk. Maar het afstrepen ook. Daar gaat de eerste. Check!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?