maandag 5 september 2011

Mantra

En dan gaat de wekker weer. Naar beneden stommelen, brood smeren en fles klaarmaken. Het huis wordt langzaam wakker. De kleinste met een lach van oor tot oor terwijl hij naar de vogels op zijn behang wijst en bal zegt, de middelste met moeite en de grootste staat haar ogen al uit te wrijven in de badkamer. Kleren aan, klitten uit het haar en met elkaar aan het ontbijt. Grootste een beetje pijn in haar buik vanwege de karnemelk maar wij weten wel beter. De middelste druk haar staarten in een perfecte pijpenkrul te krullen. Nog een kus, een knuffel en een tot vanmiddag. En ik? Ik probeer het vakantiegevoel nog even vast te houden. Genieten! Dat is mijn mantra vandaag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?