woensdag 25 april 2012

Bewaardoosje

En toen nog maar twee nachtjes. Het liefst zou ik mijn yogales afzeggen en met aanstaande (!) M. een wijntje op de bank drinken, maar ik kan wel wat 'adem-in, adem-uit' gebruiken. Bovendien behoed ik mezelf dan ruim twee uur van het maken, ofwel samenvatten, afstrepen of overschrijven van lijstjes. Vriend M. is ook in de war. Hij liep net met de keukentrap naar boven, terwijl hij van plan was te gaan strijken. Ik zeg niks. Behalve dat van dat trouwen en voorbereiden. Niet te doen. Wel heel leuk. Vandaag vielen er een paar lieve kaarten op de mat. Eentje helemaal uit Spanje van vriendin M. En mijn telefoon piept ook de hele dag. Veel weersverwachtingen over de sms, grapjes over de whatsapp en lieve woordjes. Het liefste zou ik deze week vangen en in een bewaardoosje doen. Voor later als ik niet zo druk ben met lijstjes. Dat kan natuurlijk niet. Maar bloggen kan wel. Bloggen voor nu en later. 


Bij deze 'little boxpeople' zijn al mijn herinneringen wel veilig denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?