vrijdag 12 oktober 2012

Heeft u dat ook wel eens...

Nog even snel boodschappen doen op mijn vrije dag. Een tas van de ap en een tas met lekkernijen van de kaasboer. Oh ook nog even een bos tulpen want dat luidt het weekend zo lekker in. Op naar de auto terwijl het begint te hozen. Terwijl ik nog denk 'wat een geluk dat ik met de auto ben', stuitert bij het opendoen van de achterklep mijn autosleutel op de grond. Kling, klong, verdwenen... Weggestuiterd onder mijn auto. Als ik buk, zie ik hem liggen. Een behoorlijk stuk onder mijn auto. Misschien via de zijkant? De glimmende spoilers van mijn auto lachen me uit. Zo kan ik er niet bij. Er zit dus niets anders op. Eerst op mijn knieën in de plas, maar dan kan ik er net niet bij. Er zit niets anders op. Plat op mijn buik (in de plas ja) met mijn wang op de weg (...) en ja, ik heb de sleutel. Druipend doe ik de tassen in de achterbak en gooi dan bijna de klep dicht met tas (en autosleutel!) er nog in. Al met al viel het dus reuze mee...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?