woensdag 12 november 2014

Zucht

Van die dingen waar je geen controle over krijgt (en dat voor een controlfreak als ik):
  1. (Met stip op 1) mijn haar
  2. (Met stip op 2) het haar van de kleine man
  3. Het weer (het kan waaien, het kan dooien, dat is de enige zekerheid die je kan krijgen)
  4. Mijn humeur (meestal goed, maar het kan me nog steeds verrassen... en manlief ook)
  5. De kat (denk je de strijd om de nieuwe bank te hebben beslecht, word je 's ochtends om zes uur weer wakker gekrabd)
  6. Het humeur van de kat (zie vorige punt)
  7. Het gewicht van de kat (ik denk dat ze bij de buren aanschuift)
  8. De inrichting van ons huis (op dit moment staat het 1-0 voor het speelgoed)
  9. De boekenkast (is het wetenschappelijk bewezen dat minstens 20% ongelezen blijft?)
  10. Mijn stem (maar dat is hopelijk van tijdelijke aard)
  11. De computer (ik download nooit meer nieuwe versies, nooit meer. Nooit!)
  12. De agenda (je kan het nog zo goed plannen er is altijd wel een kink in de kabel)
  13. Mijn geheugen (je kan het nog zo graag willen en dan vergeet je het* toch)
  14. De liefde (gelukkig maar! hoewel ik sommige personen wel eens streng wil toespreken als ze te gemakzuchtig met de harten van mijn vriendinnen omgaan)
  15. De zucht naar Tuc (ongezond en eigenlijk ook niet lekker, maar toch...)
  16. Slaap (met name in de vroege ochtend en met name door het regime van school en werk want de kinderen zijn slaapkoppen)
  17. Plannen (of om met John Lennon te spreken: life is what happens to you while you're busy making other plans)
  18. Kortom: het leven  en dat maakt het ook wel weer leuk


*afspraken en verjaardagen



2 opmerkingen:

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?