donderdag 7 maart 2019

Hee boek, hoe gaat het?

Hoe gaat het met je boek? Deze vraag werd me een paar keer gesteld de afgelopen week. En terwijl mijn antwoord iedere keer anders was, besefte ik dat ik het niet wist. Als mijn boek een contactpersoon in WhatsApp was, had ik het haar zelf gevraagd.

  • Ik: Hee boek, ik moest een paar keer aan je denken deze week. Hoe gaat het?
  • Boek: Oh, hee! Wat leuk om van je te horen. Hoe gaat het met jou?
  • Ik: Haha, je klinkt verbaasd. Wanneer hebben we elkaar voor het laatst gezien? Alweer een tijdje terug denk ik. Met mij gaat het goed hoor. Maar met jou?
  • Boek: Valt mee toch, ik denk dat we elkaar een maand geleden nog hebben gezien. Kort. Je was er met je gedachten niet helemaal bij.
  • Ik: Ik kan jou ook niet voor de gek houden he.
  • Boek: Dat hoeft toch ook niet. Ik vond het fijn je weer te zien. Ik was ook wel nieuwsgierig hoe het verder zou gaan. Met ons. Nou ja, je begrijpt wel wat ik bedoel. Toch?
  • Ik: Ja, jeetje. Ja. Ik ook. Ik bedoel het was fijn om je weer te zien. En ik was ook nieuwsgierig hoe verder.. lief dat je dat zegt
  • Boek: Ik meen het.
  • Boek: Weet je het ook niet zo goed?
  • Ik: Euh... nee, ik geloof van niet. Stom toch.
  • Boek: Hoezo? Ik weet het ook vaak niet. Een mooi begin toch?
  • Ik: Maar we hadden toch al een begin?
  • Boek: Dat is waar...
  • Boek: So, don't be a stranger?!
  • Ik: ...is typing
  • Ik: ...is typing
  • Ik: ...is typing
  • Ik: ok
  • Boek: *schraapt keel en zet serieuze blik op* ik zou het fijn vinden je weer eens te zien.
  • Ik: *lol*
  • Boek: No pressure.
  • Ik: Dat weet ik toch. 
  • Ik: Maar fijn dat je het zegt. *knipoogt*
  • Ik: Nu heb je nog steeds niet verteld hoe het met je gaat. 
  • Boek: Met mij gaat het goed hoor. Rustig. Hoewel mijn hart net wel een sprongetje maakte toen jij me een berichtje stuurde. *knipoogt*
  • Ik: *Bloost*
  • Boek: Zie ik je gauw?
  • Ik: ...is typing
  • Ik: ...is typing
  • Ik: ...is still typing
  • Ik: Ja! Heel gauw.
  • Boek: *boks*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verhuisbericht

Mijn blog is verhuisd naar dagelijksedingen.blog Zie ik je daar?